6 Eylül 2013 Cuma

KOLAY EYELİNER SÜRME


 Bugünkü yazım eyelinerı bir türlü yapamıyorum,eşit olmuyor, ne yaparsam yapayım kuyruğu olmuyor diyenler için pratik ve kolay bir teknik paylaşacağım.Ben bu yöntemi koyu buğulu göz makyajı yapacağım zamanlarda far kenarlara yayılmasın diye kullanıyorum.Tabi bu bir yöntem ve siz deneye deneye kesin sonuca ulaşacaksınız. Eskiden bende eyeliner çekemeyenlerdendim çok eskiden :) Şimdi başlıyoruz.İhtiyacımız olan şeffaf bir bant ve eyeliner.Ben Maybelline jel eyeliner kullanıyorum.


İlk olarak şeffaf bantı fotoğrafta görüldüğü gibi yapıştırıyoruz. Bu bizim için kuruk yapmamıza yardımcı olucak.




Daha sonra kuyruk çekiyoruz.İstediğimiz kalınlıkta yapabilirsiniz.




Kuyruktan sonra eyelinerı kirpik diplerimize sürüyoruz.





Sonra bantı çıkarıyoruz. Ve sonuş böyle.




İşte bu kadar basit ve kolay.

İsterseniz daha farklı eyeliner sürme yöntemleri için Sebile ablanın kanalına bakın.Şurada paylaşıyorum hemencik.

Yeni yazıda görüşmek üzere :)

                                       


İletişim:
Mail: kocbusra94@gmail.com
Twitter: twitter.com/1adetbusra
Instagram: 1adetbusra


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder