17 Eylül 2013 Salı

Flormar Matlaştırıcı Oje

Mat oje hastası olarak Flormar' ın bu ürününe aşığım gerçekten benim kurtarıcım diyebilirim.Allı pullu, desenli, kıpkırmızı ojelerinde hastasıyım aslında ben oje delisiyim :)) Neyse biz Flormar matlaştırıcıya dönelim. 

Ürün ojeleri matlaştırmak için bir numara.




Ojenin dışı bu şekilde.




Yapısı şeffaf normal alışılmış oje yapısında kokusu da aynı.




Bu normal sürdüğümüz zamanki oje görüntüsü.Sürdüğümüz oje kuruyor üstüne matlaştırıcıyı sürüyoruz.





Buda matlaştırıcı sürüp kuruduktan sonraki hali.Ben çok sevdim. Her renk ojemi matlaştırıyorum. Her renk mat oje almaya son verdim. Fiyatı da 7.75 olması lazım. Teşekkürler Flormar bu güzellik için.

Bir önceki mat oje yazım için tık tık  :))

Not: 24.09.2013 tarihinde çekilişimiz başlayacak blogu takipte kalın.

İletişim:

Mail: kocbusra94@gmail.com
Twitter: 1adetbusra
Instagram: 1adetbusra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder