10 Eylül 2013 Salı

Asetonsuz Oje Temizleyici

Instagram da dolanırken Golden Rose bir fotoğraf paylaşmış asetonsuz aseton diye.Nedir ne değildir diye şöyle bir google da gezindim ama bir yazı bulamadım bu ürün hakkında.Sonra Gratiste tur atarken en altlarda kalmış ürünü gördüm.Eğer ben Gratiste geziniyorsam gözlerim radar gibidir. Her şeyi tararım,görürüm,otobüs yazılarını görmez gözlerim ama konu alışverişse görürüm :)



Ürünün farklı renkleri var ben pembeyi sevdiğim için bunu aldım.Diğer renklerin birbirinden farkı sadece kokuları.Ben kokladım en iyise buydu bence.



Bu şekilde pompalı bir kapağı var.Kapağa pamuğu koyup pompalıyoruz asetonsuz aseton geliyor. :))))
Ben kokusunu çok sevdim.Ojemi kolaylıkla çıkardı.Birde sevdiğim diğer özelliği sanki tırnaklarımı sertleştirdi. Benim tırnaklarım çok ince ve çabuk kırılır.Şöyle incelediğimde tırnaklarımı sertleştirdi gibi geldi ben çok beğendim.



Bakalım siz hangi rengi alıp deneyeceksiniz. 

Not: 24 Eylül 2013 te küçük bir çekilişim olucak.

İletişim :
Mail: kocbusra94@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder