4 Eylül 2013 Çarşamba

AVON FIRÇALAR

Herkese Merhaba :)
Yeni bir yazıyla geri geldim. Bugün uzun süredir kullandığım Avon fırçalardan bahsedeceğim.Yaklaşık 6 aydan beri kullanıyorum. Defalarca yıkadım,kuruttum,makyaj yaptım hiç bir şekilde fırçanın kılları dökülmedi. Avon hepimizin fiyat yönünden ulaşabileceği bir marka olduğu için biraz daha fazla seviyorum. 




Bende pudra fırçası,allık fırçası ve iki taraflı göz farı fırçası var.Makyaja yeni başlayanlar için uygun ve kaliteli fırçalar. 






Ben pudra fırçasını kontür yapmak için kullanıyorum.Pudra fırçamı başka bir markadan seçtim.Ama sık kıllarıyla Avon'da ideal bir pudra fırçası.







Allık fırçasının keskin ucuyla allık sürmek daha kolay ve kalıcı. Kıllarıda yumuşak.







Far fırçasının bu yüzüyle farı paletten gözüme alıp kolayca göz kapağıma sürüyorum.İsterseniz burun kenarlarınıza bu fırçayla kontürde yapabilirsiniz.Ben iki türlüde değerlendiriyorum.


Fırçanın diğer ucundaki süngerle göz kaleminizi dağıtıp buğulu bakışlar elde edebilirsiniz.



Genel olarak Avon fırçalarını kullanışlı,uygun fiyatlı olduğu için tercih edilir diyorum.Yeni yazıda görüşmek 
üzere.




Bütün hesaplarımda aktifim.

İletişim:
Mail: kocbusra94@gmail.com
Twitter: www.twitter.com/1adetbusra
Instagram: 1adetbusra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder