19 Ekim 2013 Cumartesi

Loreal Paris Makyaj Temizleyici (Göz ve Dudak)

Bir süredir göz makyajımı temizlemek için Rossmann'dan aldığım Loreal'in makyaj temizleyicisi kullanıyorum.Ürünün vaat ettikleri;

Suda çıkmayan ve uzun süre dayanıklı makyaja özel
Yağ kalıntısı bırakmaz
Hassas gözler için

Ürünün ambalajı bu şekilde 125 mllik boyu var bende.




Ürün hakkındaki yorumlara gelcek olursak.Şöyle bir makyajı temizledim. Makyajım da pigmentli far, eyeliner ve mascaram var.



Pamuğa bir miktar üründen döküyorum.Ama önce şişeyi iyice çalkalamanız gerekiyor. Köpüklü güzel bir mavi yakalandığı zaman tamamdır.


Orta sertlikte bastırdıktan sonra şöyle bir birikim oluyor.Tek seferde çoğunu alıyor.Bir iki kirpik kopuğu var ama bu ürünle ilgili olduğunu düşünmüyorum.Çünkü bu ara saçlarım,kaşlarım,kirpiğim aşırı dökülüyor mevsimseldir diye aldırış etmiyorum.




Ben pamuğu ikiye katlayıp bir iki damla daha döküp bu işlemi tekrarlıyorum.




Sonuç bu şekilde oluyor. 




Son olarak; ürün ilk başta yağ bırakıyor.Ama bir kaç dakika sonra yağ kalıntısı bırakmıyor.Evet vaat ettiklerini bence yerine getirdi. Bıoderma H2O ile karşılaştırırsak benim gözlerim aşırı hassas değil o yüzden Bıoderma delisi değilim.Son fotoğrafta mascara kalıntısı yok.Kirpiklerim doğal hali bu şekilde.

Ürünü Rossmann'dan indirimde 9,75 e aldım.Denemenizi tavsiye ederim.

İletişim
Mail: kocbusra94@gmail.com
Twitter: twitter.com/1adetbusra
Instagram: instagram.com/1adetbusra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder