8 Ekim 2013 Salı

Avon Far Bazı

Son zamanlarda bir far bazı fulyasıdır gidiyoruz.Bende elimde bulunan Avondan aldığım far bazını yazmak istedim.Genel olarak Avonun ürünleri beğeniyorum,kullanıyorum,tavsiye ediyorum.Uygun fiyat olması da cabası.Bu yüzden bu ürünün yazısını yazmak istedim.

Ben göz makyajı yaptığım zamanlarda da, sadece eyeliner çektiğim zamanlarda da far bazı kullanıyorum.Göz kapaklarım fazlasıyla yağlı cildim gibi.Öncelikle far bazı ne işe yarar ? Far bazı göz kapağımızı makyaja hazırlar,kullandığımız farın renginin daha iyi görünmesini sağlar, göz kapağına sürdüğümüz ürünlerin topaklanmasını önler.


Şimdi gelelim Avon far bazına; krem yapıda oldukça ince sürdüğümüz zaman hemen emilip kuruyor. Bu durum benim için vakit kazandırıyor.Çünkü ben saatlerce ayna karşısında durmayı severim ve her yere geç kalırım. Avon far bazıyla yaptığım göz makyajım 4 saate kadar topaklanma yapmadan kalıyor.Her ürün herkese yaramıyor.Herkesin cilt yapısı farklı olduğu için bana bu kadar dayanıyor.Bu durum herkeste farklılık gösterir.

Ürün bu şekilde cam kavanozda.Bendeki rengi light beige.




Elimde daha net dururyor.



Buda iyice yayıp, ürün emildikten sonraki hali.






Far bazı olmadan far görüntüsü bu şekilde.Oldukça soluk duruyor.





Buda far bazıyla birlikte uyguladım.Far oldukça canlı duruyor.İşte bu yüzden far bazına evet diyorum.



Yeni yazıda görüşmek üzere.Beni diğer sosyal ağlarımda takip etmeyi unutmayın :)

İletişim
Mail: kocbusra94@gmail.com
Twitter: twitter.com/1adetbusra
Instagram: instagram.com/1adetbusra


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder