23 Nisan 2013 Salı

Alışveriş 1 :)

Merhabalar :) Bugün küçük bir alışveriş yaptım onu paylaşmak istiyorum .




Bu aralar saçım kırılıyor gibi ısıdan korumak için  Schwazkopf Glıs' ten ısıya karşı koruyucu sprey aldım.Normalde banyodan sonra kolay taransın diye sprey sıkıyorum bazende argan yağı uyguluyorum ama maşadan ve düzleştiriciden korunmak için bunu aldım bakalım memnun kalıcakmıyım. Ürün hakkında detaylı bir yazı yazarım.



 Saç için aldığım bir diğer üründe Morfose Ultra Strong saç spreyi. Spreyin kokusuna hasta olduğumu kabul ediyorum. Kuaförüm de bir zamanlar bunu kullanıyordu.Birde en sevdiğim yanı saçınızda sanki sprey yokmuş gibi duruyor.Kalıp gibi bir görüntü bırakmıyor ve gayette dayanıklı en favorilerimden :)



İşte en severek aldığım bikinim :) Nelsonun indiriminden kaptım 110 liradan 19.90 a inmiş hemen deneyip aldım.Yazın farklı farklı bikiniler giyicem bu indirimden daha çok bikini alırım.





En favori makyaj temizleme mendilim Golden Rose . Golden Rosela baya bir aşk yaşıyoruz diyebilirim. Tek mendille günlük makyajımı çıkarıyor tabi ki ağır bir makyajla baş edemiyor.Fiyatına göre gayet başarılı.




Yaza uygun bir renk olarak Golden Rose 91 numaralı ojeye aşık oldum. Pembesi çok çok tatlı.Hatta yarın bu renkle bir desen yapıp paylaşıcam . :)



Küçük alışverişim bu şekilde. Yeni yazılarda görüşmek üzere :)

İletişim:

Mail: kocbusra94@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder